Uit je burn-out

Uit je burn-out komen en weer lekker fit aan het werk zijn. Is dat geen aanlokkelijk vooruitzicht? Hoe raakte jij zo uitgeput? Samen maken we tijdens de burn-out begeleiding een eind aan de roofbouw die je op jezelf pleegt. Je leert opnieuw om op tijd te rusten en te ontspannen. Je krijgt weer energie en er ontstaat een balans tussen wat je kúnt en móet. Burn-out begeleiding helpt om je weer fris en vitaal voelen.

Omgaan met je eigen grenzen is punt één bij de burn-out begeleiding. Je leert weer in contact te komen met jezelf. Waar ging het fout? We gaan op zoek naar de gedragingen, drijfveren, overtuigingen die je zover hebben gebracht. Zodat je er alert op blijft. Met verschillende werkvormen bouwen we aan hernieuwde veerkracht.

Uitputting of ook wel burn-out is iets om serieus te nemen. Vaak sluipt de vermoeidheid er langzaam in. Werk en privé worden een last op je schouders. Tot je op een dag geen stap meer kunt zetten. Burn-out begeleiding kan je helpen. Als jij je nauwelijks herinnert wanneer je voor het laatst lekker fit was, of constant ‘op je laatste benen loopt’, trek dan aan de bel. Want dit kunnen signalen zijn van burn-out.

Neem bij het eerste en tweede gesprek rustig je partner mee. Of een goede vriend of vriendin. Hij of zij is van harte welkom. Samen vullen jullie vragenlijsten in. De antwoorden zijn de basis voor het vitaliteitsprogramma. Zo weten jullie goed van elkaar wat er de komende maanden gaat gebeuren. Dit vergroot de kansen op een succesvol verloop van de burn-out begeleiding.

Na de burn-out begeleiding volgt vaak loopbaanbegeleiding en/of reïntegratie coaching.